The Rise of Digital Asset Management

Kun kuulin ensimmäistä kertaa ilmaisua digitaalisen omaisuuden hallintaan oletin että se oli vain toinen taloudellinen aikavälillä jonkinlaista media kalakantojen tai joukkovelkakirjoja. Itse asiassa Digital Asset Management tai emä on senkin oltava yksi alkuun multimediaohjelmistoratkaisu tulevaisuuden tuotteita.

Digital Asset Management ehdottamia kasvua seuraavien 5 vuoden aikana on arviolta yli 300%, mikä on kolminkertainen nykyiseen arvoon. Liiketoiminta tutkimus-ja konsulttiyritys Frost< & Sullivan ennustavat, että "markkinat on asetettu kasvaa hyvin terve kaksinumeroisia kasvuvauhti kautta ennustejakson ajan 2007-2013". Mukaan Frost & Sullivan, "Noin 70 suurten toimittajien nyt nähdä tarvetta digitalisoida media-omaisuus".

DAM ratkaisut ovat tulossa yhtä virtaviivainen osaksi sivuston kehitys sisällönhallinnan järjestelmiä ja etsiä markkinointi. Syy menestykseen on se, että useimmat suuryritysten sivustot järjestää paljon rikkaan digitaalisen median kuten kuvia, ääntä ja videosisältöä ja tämä voi säilyttää ja hakea näiden varojen vaikeaa. Kaiken tämän sisällön isäntänä, helposti haettavissa, jakaa ja viedä sitä on säilytettävä keskeisellä paikalla asianmukaisesti kirjannut, arkistoidaan, optimoitava sekä saatavissa erilaisia ladattavia muodossa.

Toinen syy onnistumiseen DAM on, että paljon tiedostoja, erityisesti videotiedostoja voi olla niin suuri, että jopa FTP pääsy eri julkisiin palveluihin ei ole toivottavaa, pato tämä on mahdollista käyttämällä toimitus palvelu, joka käyttää yhden omaisuuden useista paikoista, mikä vähentää aikaa ja kustannuksia tuottavat sisältöä ja maksimoida sijoitetun pääoman tuoton.

Millaisia DAM ovat siellä?

Tyypit DAM ovat riippuvaisia helpottamisesta yrityksen, brändin omaisuudenhoito esimerkiksi keskittyy pääasiassa markkinoinnin ja käsittelee markkinointimateriaalia, kuten tuotteen kuvakieli, kirjasimet ja logot. Tuotanto omaisuudenhoito on yleisesti käytetty järjestämiseen ja varastointiin usein muuttuvat digitaalisen median varoista, kun digitaalinen toimitusketjun palvelut puhtaasti keskittyy työntää digitaalisen sisällön ulos vähittäismyyjille eli Musiikki ja pelit säilyttää. Kirjaston johto on todennäköisesti eniten käytetty tyyppiä keskitytään säilyttämiseen ja hakuun määriä lähinnä arkistoitu video-ja valokuva media.

Jos otamme tarkemmin DAM, välineet, että se käyttää alkaa tehdä järjestelmästä enemmän konkreettisen tuotteen. Tyypit käyttää järjestelmän yritysten on Multimedia paina Pakit ja markkinointi materiaalit, yritysten esittelyjä, VOD, rikas media kirjastoista, videoita, fontit ja kuvat ja muut markkinointimateriaalia. Tiedostotyypit tähän sisältyy ovat, kuvat, logot, audio-, animaatio-, CAD-, video-ja HTML.

Joten mitä luvassa jatkossa?

Mukaan teollisuuden analyytikko Zippy AIMA on viime leviämisen digitaalisen mediasisällön, erityisesti video-ja nousu kannettavien laitteiden katseltavana. Emme voi lisätä laaja saatavuus laajakaistaisia datapalveluja jakaa sen, ja tarve järjestelmiä, voidaan tallentaa ja toimittaa sisällön oikeille ihmisille oikeaan aikaan. "

Median luomiseen, jotta pääsee laajakaistan ja todennäköisesti kasvaa huomattavasti seuraavan vuosikymmenen aikana, kuvia jokapäiväisessä laitteisiin kuten kameroihin, matkapuhelimiin ja skannereita jatkossakin tulva Webiin, miljardien omaisuuden (tiedostoja) kaikki lyövät sosiaaliset verkostot, nettisivut ja Blogit hurjaa vauhtia, ja kaikki tuhat eri kohteita ja kohderyhmiä. DAM on pian ainoa tekniikka joka pystyy selviytymään kysynnän ja arvo digitaalisen median sisällön hallinta määrä kasvaa, alkaen 203 miljoonaa dollaria ennakoidusta 558600000 dollaria vuoteen 2014 mennessä tämä näyttää jatkuvan.

No comments:

Post a Comment