Vaikka talous on tullut vähemmän kuin toivottavaa useimmissa rintamilla, on yksi alue, jossa myynti kasvaa jatkuvasti. Yritykset raportoivat jatkuvasti tuloja alueiden kautta laajennetun takuun, palvelusopimukset ja ohjelmistopäivityksiä. Näitä lisäyksiä ei voi antaa tarvittavat tulot ja mahdollisuudet tehdä yrityksesi lama todiste.
Salaisuus pitkän aikavälin menestys on auttaa asiakkaita pitämään sovellus tai ohjelma sujuu ongelmitta myydä niitä päivityksiä, jotka tarjoavat jatkuvasti tulonl<ähteitä. Palvelujen parantaminen uusimisen hinnat keino seurata, kuinka ihmiset käyttävät tuotetta ja varmistamalla, että edelleen tarpeisiin asiakkaille.
Palvelusopimuksesta Industry Council arvioi, että kuluttajat käyttävät yli 8 miljardia dollari tänä vuonna laajennettu takuut, kuten tietokoneita, muita elektronisia laitteita ja kodinkoneita. Lisääntyvä liittää hinnat eivät ainoastaan anna yrityksen välittömän käteisvarojen tukea, mutta jos hoideta kunnolla nämä huolto-ja palvelusopimukset voivat johtaa liiketoiminnan jatkuvuuden kääntämällä asiakkaille siitä, mikä toistaa ostajat, jotka ovat keskeinen osa sellaista ääntä liikeyrityksen.
Tapaus on samankaltainen palvelu huoltosopimusten myydä uusia ohjelmistoja. Nämä tarjoukset ovat yhä suositumpia, kun yritykset etsivät yhä uusia tapoja leikata kustannuksia, koska tiukka talous. Tuloksena on usein, että sinun pitäisi antaa lisensoimat ohjelmiston tai sovelluksen lisäksi vaihtoehdot ovat tekninen tuki, huolto ja yleisen takuun.
Voit maksimoida uusimisen hinnat käyttämällä huoltosopimuksen johtaja. Lisännyt kustannuksella huoltosopimuksen johtaja on nopeasti perusteltua ylimääräisiä tulot yrityksesi takia yhdenmukaistaminen laitteiston ja käyttöönotto. Ylläpito Maintenance, Inc (MMI) erikoistunut huolto sopimusten hallinnoinnin ja raportit yhtä paljon kuin 150%: n nousu uusia tuottoja. MMI tarjoaa työkaluja, joiden avulla voit paremmin hallita koko elinkaaren palvelu-ja huoltosopimukset kautta portaali Oneview. Oneview auttaa seuranta huolto uusimiseen ja eräpäivät ja voi auttaa sinua löytämään parhaat keinot tavoittaa asiakkaita jatkaa palvelusopimuksia ja lisätä tuloja uudelleen myyntiin.
Ylläpitämään asiakkaiden kanssa on tärkeää saada toistuvaa liiketoimintaa. Palveluntarjontasopimuksessa hallintajärjestelmä varmistaa, tiedät etukäteen, kun sopimukset ovat umpeutumassa ja voi estää sinua on laskelmoiva pois kilpailijan. Tietokanta yhteystiedot on tärkeää ja se muodostaa arvokkaan myynnin apuvälineenä. Tiedot voidaan tunnistaa käyttäjät, jotka käyttävät vanhempia versioita tuotteen ja antaa vielä yhden myynnin mahdollisuus.
No comments:
Post a Comment