Takaisinperintä menettely alkaa ha
Kuulostaa oikeudenmukainen, mutta mitä tapahtuu, jos kuluttajan riita ei kelpaa kiistää pankki? Ei ainoastaan kauppias menettää paljon aikaa todistaa maksu oli pätevä, mutta monta kertaa kauppias on edelleen vastuussa siitä, käsittelymaksut samoin.
Joten mitä voi kauppias tehdä auttaakseni estää takaisinperintöjä?
1. Allekirjoittaessaan varten kauppias arvo, varmista, että DBA on merkittävä yrityksen nimi, jonka haluat ihmisiä tunnistamaan. Tämä auttaa välttämään sekaannuksia kuluttajan tiliotteessa saapuu ja he eivät tunnusta yrityksesi nimi. Jos jostain syystä tämä ei ole mahdollista, varmista, että lisäät merkinnän yrityksen tulot.
2. Kun ilma verkkokaupasta, aina Osoitteen vahvistus System (AVS) ja Luottokortti validointijärjestelmä (CVV). Tämä heikkenisi huomattavasti, jos ei lopeta petolliset.
3. Jos huomaat, että maksu on hylätty useita kertoja, ei käsitellä järjestyksessä.
4. Jos mahdollista, ota asiakkaan kortin ja tutkii sitä tarkistaa päättymispäivää ja vertailla allekirjoitus kortin allekirjoitus kuittiin.
5. Ratkaista teidän liiketoimia hyvissä ajoin, jotta kuluttaja näkee maksu niiden lausunto siitä, että cleared pitkään oston jälkeen tosiasiallisesti tehty.
No comments:
Post a Comment