Merchant käsittely 102

Ostoskärryt, Gateway ja Maksu-prosessorit: Anatomy of Online hankinta

Vuotta sitten, käteismaksu on kaikki kesti asiakkaalle ostoksen kauppiaan. Miten asiat ovat muuttuneet! Nykyisin useimmat yritykset tarjoavat tuotteita tai palveluita Internetissä - selvästi, niitä ei voi rajoittaa kassa-on-toimitus käytäntöjä enää. Sähköinen kaupankäynti on tullut tuottoisaa kanava kauppiaiden myynnin edistämiseksi ja kasvaa niiden alareunat. Monet kuluttajat ovat Internet-yhteys sekä työssä ja kotona, ja
Kauppiaat pitäisi ymmärtää arvo toimii useita kanavia. Niille jotka eivät vielä ole sisällytetty sähköisen kaupankäynnin liiketoiminnan mutta haluamme, on paljon opittavaa. Niiden on kouluttaa itse siitä, miten maksujen käsittelyn toimii parhaan vastata heidän nettiostajien ja tarpeisiin ja heidän toimintaansa. Vaikka maksavat online osto kestää vain muutaman sekunnin, se edellyttää monimutkaista ketjureaktion behind-the-scenes prosesseja.

Kauppiaat voivat lisätä tuloja ja tavoittaa enemmän asiakkaita tarjoamalla tehokkaita, menestyvästä verkkokaupasta ratkaisu. Tässä artikkelissa tarkastellaan, mitä on käytössä, jotta täydellinen liiketoimi, joka on sekä turvallinen ja tarjoaa erinomaisen asiakaspalvelun.

Mikä tekee verkkokauppaohjelmiston mahdollista?

Sen lisäksi, että eri ohjelmisto-ja laitteisto, että yritykset käyttävät myynnin edistämiseksi, tuotteiden ja palvelujen verkossa on kolme tärkeää komponenteista online shopping mahdollinen: ostoskorin payment gateway and maksu-prosessori. Jokainen on kriittinen varmistaa onnistuneen toteuttamisen sähköisen kaupankäynnin toiminnot.

o ostoskoriin. Ostoskoriin toimii aivan kirjaimellisesti kuin virtuaalinen ostoskoriin. Se pitää asiat asiakkaiden valitse Web-sivuston kunnes ne ovat valmiita siirtymään kassalle vaiheessa, kun niiden luottokortin tiedot käsitellään. Ostoskoriin:

o Pitää seurata kohteita kunnes ne on ostettu

o Automaattisesti yhteensä määrää asiakkaan tilauksen, mukaan lukien toimituskulut ja veron

o Mahdollistaa ostajat turvallisesti kirjoittaa osoite-ja luottokorttitiedot

o maksu yhdyskäytävä. Jotta hyväksy luottokortteja Internetin kautta, maksu yhdyskäytävä on kriittinen kuljettaa luottokorttitietojasi ostoskorin maksu-prosessori, kun kuluttaja klikkaa "Osta"-painiketta. Useimmissa tapauksissa tämä toimenpide tapahtuu lähes välittömästi. Maksu yhdyskäytävä vastaanottaa salattuja liiketoimet kauppiaan ostoskoriin. Salattu liiketoimi tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, että luottokortin numeroita ei voi lukea ihmisiä ei pitäisi lukea näitä numeroita. Tunnistus on sitten jos ja decrypted maksutiedot lähetetään lupaa. Maksun gateway:

o Täyttää saman tehtävän kuin point-of-sale (kortti huitaista) terminaali fyysistä vähittäiskaupan sijainti

o Tulee tietojen avulla ostoskoriin ja lähettää sen sähköisesti ja turvallisesti maksun jalostajan ohjataan lupa maksu.

o maksu-prosessori. Maksujen käsittelijä lähettää asiakkaan luottokorttitiedot Internetin välityksellä liikepankki lupaa. Se myös lähettää tiedot takaisin kauppiaan pankki hyväksyä maksu tai varojen siirron. Erityisesti maksu-prosessori:

o toimii linkkinä myyjältä sulautuvan pankin tai liikepankki

o Vastaanottaa tietoa myyjän kautta maksu yhdyskäytävä ja paketteja tietojen toimittamista ostajalle, että kaikki tarvittavat tapahtumatiedot on läsnä ja pätevä

Oi Myöhemmin välittää tiedot takaisin ostajalta toimitus kauppias ratkaisemaan kauppa

Kun ostoskoriin, maksu yhdyskäytävä ja maksujen käsittelijä paikallaan Kauppiaat ovat kaikki mitä he tarvitsevat ovat käteviä sähköisen kaupankäynnin ratkaisuja, jotka tarjoavat parempia turvallisuutta ja palvelua. Pienellä tutkimus ja koulutus, kauppiaat voivat löytää parhaat palveluntarjoajat vastata heidän liiketoiminnan tarpeisiin ja heidän kuluttajille. Se vain on järkevää - ja verkkokaupoissa ennustetaan huomioon 116 miljardia dollaria eli viisi prosenttia kaikista vähittäiskaupan tänä vuonna - sähköinen kaupankäynti tarjoaa kauppiaille mahdollisuuden tehdä enemmän rahaa ja menestyä yhä kilpailussa.

SideBar

Kymmenes vuosittainen Shop.org kertomus, valtio Tarkemmat Online 2007, suoritti Forrester Research toteaa, että sähköinen kaupankäynti on tullut täysi-ikäiseksi ja sen kannattavuus kanava on vakiintunut. Kahdeksankymmentä-kolme prosenttia kyselyyn vastanneista ilmoitti enemmän rahaa ja 78 prosenttia sanoi, ne olivat kannattavampia kuin kaksi vuotta sitten. Raportissa todettiin, että vaatteet, asusteet ja jalkineet oli 18,3 miljardia dollari vuonna 2006 online-ostoksia ja sen odotetaan saapuvan 22100000000 dollaria loppuun mennessä 2007. e-onlinedata (EOD) on kansakunnan nopeimmin kasvavista, luotettu toimittaja online maksutapoja. Tuhannet Internet, postimyynti huutokauppa myyjille ja vähittäiskaupan yritykset - alusta-ups miljardin dollarin yritykset - ovat valinneet EOD joka kuukausi edullinen, luotettava ja helppokäyttöinen käyttää luottokortin käsittely ja Authorize.Net maksu yhdyskäytävä ratkaisuja. Lisätietoja e-onlinedata tai hakea kauppias arvo osoitteessa http://get.e-onlinedata.com

Merchant Processing 101 on tuotannon e-onlinedata, uusintapainos luvalla e-onlinedata. Sisältö on tarkoitettu kauppiaille ja pienyritysten käytännön tietoa ja tietoa maailmasta maksujen käsittelyyn.

No comments:

Post a Comment