Kuvattu menettely tästä käsittelystä retainage QuickBooksissa ei ainoastaan avulla voit seurata kuka on velkaa teidän säilyttämisen, mutta m
1. Perustetaan uusi tili nimeltä Retainage Myyntireskontra-mene Luettelot> tilikartta napsauttamalla Account-painiketta ja valitse Uusi. Valitse Muu Nykyinen Asset lukuun tyyppi.
2. Perustetaan uusi tuote nimeltä Retainage-mene Luettelot> kohta List, klikkaa Tuote-painiketta ja valitse Uusi. Valitse Muut maksulliset kuin alkiotyypin. Anna Retainage kuvauksessa, negatiivinen summan (esimerkiksi -10% jos retainage on 10%), ja Retainage Receivable tilillä vain asentaja tili.
3. Luo laskun loppusummasta% valmis luovien arvio ensimmäinen voi todella automatisoida tämän vaiheen koska sinulla on mahdollisuus laskutuksen osuus arvio määrästä. Sitten lisätään rivi retainage. Tämä vähentää retainage kokonaismäärästä laskun loppuosa jätettiin itse suoraan asiakkaalta. Jos retainage vaihtelee, voit ohittaa% laskussa. Varmista, että asiakkaat tietävät, että laskun loppusumma on jo retainage vähennettävä, monet asiakkaat yksinkertaisesti vähentää prosenttimäärä laskuista ne saavat maksun yhteydessä.
4. Muistaa yksi Retainage Myyntireskontra raportti. Siirry Raportit> Asiakkaat & Saamiset> Asiakas Balance Tiedot. Napsauta Muokkaa raportti, valitse Suodattimet-välilehti, valitse tili ja valitse Retainage Receivable tili. Napsauta Muistaa painiketta ja soita raportti Retainage saamisia. Jos haluat vain nähdä unbilled retainage säännöllisesti sovittaa Retainage Receivable tili (Banking> yhteen) ja klikkaa kaikkia retainage, joka on laskutettu, they'll on korvata määriin molemmissa sarakkeissa. Lisää sitten toinen suodatin muistissa raportin suodattaa poistuu liiketoimia valitsemalla Selvä suodatin ja valitsemalla Ei.
5. Kun työ on valmis, mene Retainage myyntisaamiset raportin nähdä mitä vielä velkaa. Sitten luoda laskun avulla Retainage kohta ja muuta määrä jäljellä olleista saatavistaan.
No comments:
Post a Comment