Viime vuosina kuitenkin, kerran rakastettu otsikko "Bean Counter" on väärää. Monet yrittäjät ja yritysjohtajat nyt halventavasti viittaavat Bean Counters yksilöinä, jotka ovat s
Toisin sanoen nämä henkilöt ovat niin kiireisiä tarkastellaan pieniä yksityiskohtia, ne unohtaa asiakkaan yleisen taloudellisen kunnon. He ottavat kaikki tiedot, joita asiakas antaa - heittää se alas paperille, katso muutamia kohtia, ja sitten siirtyä päin seuraavalle hankkeelleen. Kaikissa oikeudenmukaisuus, Bean Laskurit saattaa tulla takaisin ja kysyä muutamia kysymyksiä, mutta ne ei todellakaan tule olemaan aktiivisesti noin ajatella asiat, jotka vaikuttavat tulevan vakauden kannalta yritys.
Kylmä kova totuus on Bean Counters ei ole analyysiä siitä, mitä tietoja saattaa puuttua, mitä olisi pitänyt tehdä, tai mitä voisi tapahtua. Bean Counters eivät yritä sabotoida oman talouden. Useimmat eivät vain ole kokemusta tai taitoa asettaa ennakoiva lähestymistapa. Joten, he kirjaimellisesti Lukujen sijasta tarkastellaan miten numerot vaikuttavat koko liiketoiminnan.
Esimerkki: Jos herra Jackson Bean Counter tuo rahoitusselvitys sekä asiakkaalle, joka äskettäin ostanut uuden laitteen. Asiakas luokiteltu ostaa kuluksi sen sijaan, että aktivoitu. Bean Counter ei kysymys
Vakava ongelma: virheellisesti luokitellessaan laitehankintoihin, asiakkaan epäasianmukaisesti aliarvioida heidän tuloistaan. Tämä virhe todennäköisesti maksaa asiakkaalle huomattava määrä seuraamusmaksut ja korot.
Ratkaisu: Jos asiakas toimi ennakoiva, eteenpäin ajattelu virtuaalinen CFO yritys (kuten FinancialFutureCFO.com), asiakkaan olisi oikea kustannuksella luokiteltu ja pelastaa tuhansia dollareita.
Sinulla on yritys ja vaatia korkeampaa osaamista ja palvelua, jotta voidaan maksimoida kannattavuuden ja tulevaisuuden mahdollisuuksia. Olemme tyytyväisiä myös mahdollisuus olla resurssi sinulle.
No comments:
Post a Comment